Poetry of the legends part 3

409 Part

75 times read

0 Liked

A Song - Anne Kingsmill Finch  Persuade me not, there is a Grace  Proceeds from Silvia's Voice or Lute,  Against Miranda's charming Face  To make her hold the least Dispute.  Musick, ...

Chapter

×